Harta Site | | |


Intermediar in activitatea financiara

  • �ți dorești un job office �n domeniul financiar-bancar? 
  • Cauți o companie care este dispusă să investească �n dezvoltarea ta profesională? 
  • Vrei să activezi �ntr-o societate �n cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocrație, teamwork, interculturalitate �n mediul organizațional, dezvoltare continuă și profesionalism.
      FinProm �ți oferă oportunitatea acestui job pentrru cariera ta! 

      Fiind membru al echipei noastre, te vom �nvăța să:
  • prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale și imobiliare necesare creditării;
  • uitilizezi sistemul pentru gestionarea documentației digitalizate;
  • recunoști natura documentelor primite și să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentației; 
  • analizezi documentele primite și să decizi asupra viitoarelor faze de procesare;  
  • aplici sistemul de management al calității �n activitatea desfășurată. 
      Ce ne dorim de la tine? 
  • cunoștințe PC (MS Office: Word, Excel);
  • capacitate de analiză și sinteză;  
  • capacitate de adaptare; 
  • atenție concentrată, distributivă și la detaliu;
  • corectitudine și acuratețe �n prelucrarea datelor;
  • orientare spre rezultat (implicare activă �n �mbunătățirea performanței proprii, a activităților și sistemelor companiei);  
  • spirit de echipă;  
  • studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); 
  • experiență profesională minim 6 luni (constituie un avantaj).  

      Beneficii:

  • bonus de performanţă;
  • card privat de sănătate;
  • cost asigurat al transportului cu mijloace �n comun �n oraşul Arad;
  • cursuri gratuite de limba italiană;
  • training tehnic intern şi de specialitate;
  • training de perfecţionare şi specializare;
  • prgram full-time (L-V)/part-time (4h/6h);
  • team building intern şi extern;
  • �nchiriere biciclete FinProm;
  • petreceri (party-uri).
      FinProm, pentru cariera ta! 


Pozitii libere: 20

Deadline: 31.12.2017


Operator PC

  • �ţi doreşti să activezi �ntr-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare?
  • Scopul tău primordial este să �ţi dezvolţi abilităţile profesionale şi personale pentru a-ţi putea lua viaţa �n propriile m�ini?
  • Eşti student şi ai nevoie de flexibilitatea programului de muncă pentru a te prezenta la cursuri sau examene?
  • Doreşti să activezi �ntr-o societate �n cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate �n mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?

                                        JOBUL TĂU: OPERATOR PC

Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră!

  • cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);
  • atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
  • capacitate de analiză şi sinteză;
  • capacitate de adaptare;
  • orientare spre atingerea obiectivelor;
  • spirit de echipă;
  • studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj);
  • experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj);
  • cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj).

Responsabilităţi:

  • analizarea şi prelucrarea documentelor personale şi imobilitare necesare creditării;
  • utilizarea sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;
  • recunoaşterea naturii documentelor primite şi clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentaţiei;
  • analizarea documentelor primite şi deciderea asupra viitoarelor faze de procesare.

Beneficii:

  • bonus de performanţă;
  • card privat de sănătate;
  • cost asigurat al transportului cu mijloace �n comun �n oraşul Arad;
  • cursuri gratuite de limba italiană;
  • training tehnic intern şi de specialitate;
  • training de perfecţionare şi specializare;
  • prgram full-time (L-V)/part-time (4h/6h);
  • team building intern şi extern;
  • �nchiriere biciclete FinProm;
  • petreceri (party-uri).

FinProm, pentru cariera ta!



Pozitii libere: 20

Deadline: 31.12.2017


Junior Business Analyst

Ai oportunitatea să �ţi dezvolţi o carieră �n cadrul departamentului Organization and  Process din Divizia Business Process Outsourcing!


Provocarea
  • Ai cunoştinţe privind pachetul MS Office?
  • Eşti familiarizat cu Transact SQL, XML tools Visual Studio (Business Intelligence Development Studio, Visual Basic), SQL ReportingServices?
  • Eşti student sau ai absolvit studii superioare �n domeniul Ingineriei sau IT?
  • Eşti organizat şi poţi gestiona eficient deadline-urile?
  • Ai o bună g�ndire logică şi analitică?
  • Cunoşti deja limba engleză, �nsă te-ar interesa să �nveţi şi limba italiană?
  • Consideri că te poţi adapta unui mediu orientat spre disciplină şi excelenţă?
  • Dacă te consideri pregătit să fii unul din membrii echipei ORGA, aplică acum CV-ul!     

RO (Return On Investment) pentru best performer: ORGA pentru formarea ta managerială/antreprenorială 

  • Tehnici de project management: problem solving, multitasking, capacitate de a lucra sub presiune, capacitate decizională, team-work, leadership;
  • Mediu tehnologic: analiza datelor, creare reportistică, gestionare sisteme de workflow;
  • Tool-uri informatice: MS Office şi LibreOffice, SQL Management Studio, Microsoft Visual Studio, SQL Server Reporting Services;
  • Cunoasterea domeniului: analiză financiar-bancară, gestionarea proceselor, sisteme informatice;
  • Skill-uri de comunicare: interrelaţionare cu interlocuri senior, cunoştinţe avansate de limba italiană (scris + oral).

Activitatea echipei ORGA constă �n:

  • suport on-site/telefonic departamentelor operative;
  • suport �n gestiunea clienţilor externi (bănci/asiguratori/furnizori de servicii diverse);
  • gestiunea software-urilor dezvoltate de companie, implementare template-uri + actualizarea şi mentenanţa lor;
  • extracţii de date şi analizarea acestora, suport �n crearea documentelor de proces, manuale, prezentări, debugging, testare software;
  • identificarea/evaluarea feedback-urilor/cerinţelor utilizatorilor, realizarea specificaţiilor pentru IT;
  • training on the job, self-training 24/7;
  • proactivitate pentru prevenirea situaţiilor critice, asigurarea continuităţii activităţilor.

Ofertă:

  • bonus de performanţă;
  • card privat de sănătate;
  • cost asigurat al transportului cu mijloace �n comun �n oraşul Arad;
  • cursuri gratuite de limba italiană;
  • training tehnic intern de specialitate;
  • program full time (Luni-Vineri);
  • team building intern şi extern;
  • �nchiriere biciclete FinProm;
  • petreceri (party-uri).

Think outside the box and join us!



Pozitii libere: 5

Deadline: 31.12.2017





Alte pozitii

Daca nu va potriviti cu pozitiile noastre aplicati aici